2011. július 6., szerda

Inspirációk!

Már itt az ideje, hogy elmondjam és megmutassam, hogy a képeslapkészítésben kik inspirálnak, és ki segít. Régen is gyűjtögettem mintákat és készítettem képeslapokat, de persze nem ilyen szépséges papírokból.Nemrég megláttam pár gyönyörűséges képeslapot a közeli művészellátóban, és azonnal tudtam, hogy ilyen lapokat szeretnék én is készíteni. Addigra már újra nézegettem és készítgettem lapokat. Aztán ugyanezeket a lapokat megláttam a Meskán is, és végre tudtam, hogy kinek a keze műve!:) Onnantól Ő a legfőbb segítőm, tanácsadóm! Egy nagyon kedves ,segítőkész embert ismertem meg a net világában! Köszönöm Milevi a sok segítséget!

Ahonnal még nagyon sok segítséget kapok, az a Scrapbolt! Bármit kérdezek- elég sokat ,mint kezdő scrapbook-képeslapozó?-na erre még visszatérek:) - mindig maximális segítséget kapok: melyik eszközt, melyik gépben használhatok, bármit beszereznek nekem!

Akiknek a munkáit nagyon szeretem, azok ott sorakoznak a csodálatos papírmunkáknál!
Csak , hogy egy-két blogot mutassak:
Jenny
Agnieszka
és nagyon szeretem Tim Holtz stílusát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése