2010. január 19., kedd

Gyurma


Az új kedvenc: A gyurmaékszer!!! Általában nem merek nekiállni "nagyobb volumenű" munkáknak, mert tudom, hogy sok időt vesz igénybe, és akkor csak azzal fogok foglalkozni! Így volt ez a befoglalással, a peyote karkötővel vagy a gyöngyhorgolással is, amit egyébként még nem is tudok megmutatni, mert egyenlőre félretettem. nem igazán ment és nem akartam elvenni az időt más dolgoktól, technikáktól, amik nagyon izgattak már, és ki akartam próbálni őket! De így volt a gyurmaékszerekkel is, amikhez az infókat, képeket, videókat hónapok óta gyűjtögettem, és végre a szünetben ezt is kipróbáltam!!! Egyenlőre ennyit tudtam lefotózni, de mutatom az elkészült ékszereket is! Még csak egyszerű kisvirággal próbálkoztam!Remélem lesz még folytatása is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése