2010. február 28., vasárnap

DÍJAT KAPTAM!


Judit ajánlotta nekem ezt a díjat!
Annyira meglepődtem, annyira jól esett!!! És nem is gondoltam volna, hiszen még csak most nyitogatom a szárnyaimat ebben a blogvilágban!
Kb egy hete kaptam, de csak mostanra szedtem össze a gondolataimat magamról.
Szóval hét dolog magamról: röviden, vagy kicsit bővebben?

1. Skorpió vagyok, ebből adódik, hogy elég szélsőséges tudok néha lenni:
-vagy nagyon szeretek, vagy nagyon gyűlölök!
-vagy nagyon vidám vagyok, vagy nagyon letargikus! Azért van ám középmező is!:)

2. Mindennél jobban szeretem a családomat, a gyermekeimet, a békét, a nyugalmat, a vidámságot!

3. Mindennél jobban gyűlölöm a -háborúkat,
- az igazságtalanságot,
-ha gyengébbet bántanak,
-a verekedést,a mocskolódó, trágár beszédet, főleg gyerekek szájából!
- Azt, hogy máshol gyermekek nyomorognak, halnak éhen!!!

4. Minden pillanatot kihasználok, hogy gyönyörködhessek a gyermekeimben, iszom magamba minden mozdulatukat, csilingelő hangjukat, hogy megőrizzek minden pillanatot, amit velük töltök!Belőlük merítem az erőmet!

5. Túlságosan feledékeny és szétszórt vagyok! Sajnos!!!

6. A legapróbb dolognak is nagyon tudok örülni! Nincsenek nagy vágyaim!

7. Szeretnék jobb háziasszony lenni!:), de mivel csak 24 órából áll egy nap és munka, család és hobby mellett- amit általában éjszaka űzök- kevés idő jut az ilyesfajta teendőkre, így is alvásra néha csak 3-4 órát szánok!!!
Annyi mindent szeretnék bezsúfolni egy napba:
Szeretnék:
-többet olvasni,
-több kreatív tevékenységet folytatni:)
-többet játszani a gyermekeimmel, mint régen!
-valamit tanulni, mert agyilag eltunyulok,
-valamit mozogni, mert testileg is eltunyulok,
-Sajnos ott tartok, hogy másik munkát is szeretnék, mert a jelenlegi lassan felőröl. Szeretnék nyugodtabb munkát!Édesebb, kedvesebb, kissebb gyerekek közé vágyom, ahol nem mindennaposak az eldurvult verekedések, sértő viselkedések, és tanítás helyett nem a gyerekek- és saját testi épségem megőrzése a cél! A kivülállók nem látják ennyire vészesnek a helyzetet, sajnos néha még a berkekben lévők sem!

Szóval ezért van szükségem a családomra, a lelki erőt és rengeteg szeretetet adó gyermekeimre, és az éjszakai fűzögetésre, alkotásra ,ami feltölt, megnyugtat!!!

Én is tovább adom a díjat ! Mivel sokan megkapták már, és én is nagyon sok embernek odaadnám szívem szerint, így olyan emberkéknek ajánlom, akik valamilyen más technikával ötvözik a gyöngyfűzést, vagy más anyagot használnak az ékszerkészítéshez!
Ajánlom a díjat -Barbinak a gyönyörű üveggyöngyeiért
-Briginek a csomózott ékszereiért!
-Szigaminak az isteni horgolt ékszereiért!
-Yvynek, aki tudom, hogy most kapta meg ezt a díjat ,de nem tudok ellenállni a rézékszereinek!!
És persze adnám a díjat Juditnak is az édes kis csipkés -anyagos nyakláncaiért, de mivel tőle kaptam, nem tusdom vissza is lehet-e ajánlani!
Mindenkinek gratulálok!!!

3 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen, nagyon kedves Tőled!

    VálaszTörlés
  2. Kedves Bori!
    Nagyon köszönöm a díjat tőled is.Neked és gratulálok.Nagyon szépek a munkáid.Szép az írásod is,nagyon sok örömöd lehet a gyerekeidben.Sok-sok gyönyörű munkát kívánok a továbbiakban is.

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen a díjat! :) Nézegettem a gyurmaékszereidet, nagyon izgalmas darabok! Még nem is láttam hasonlókat...

    VálaszTörlés