2010. április 20., kedd

Díjat kaptam ismét!

Nagy megtiszteltetés ért a múlt héten! Rám gondolt egyik kedvenc alkotó társam,Soldi ( Brigi), amikor egy díjat kellett továbbadományoznia! Nagyon örülök a díjnak is, de igazán inkább annak, hogy rám gondolt, vagyis a munkáimra! Díj nélkül is nagyon jól esik, ha valamelyik munkámat megdícsérik, írnak hozzá megjegyzést!)

A magam módján szoktam én is minden nagyon kedvemre való, gyönyörű, főleg egyedi alkotást és Alkotót díjazni: én is írok a munkáikhoz pár kedves, dícsérő szót!
Akikhez eddig írtam és írni fogok, fogadjátok sok szeretettel legnagyobb elismerésemet munkáitokhoz, díj nélül is!!!

Mivel szabály, hogy tovább kell adni, nem is tudom, hogy kinek adjam tovább, hiszen az általam figyelt blogok és alkotók sorra kapják, vagy már megkapták! Ha meg csak azt írom, hogy mindenkinek adom, akkor meg elveszik a lényege: hogy felhívjam a figyelmet egy másik alkotóra, és ,hogy megismerhessük jobban, azáltal, hogy röviden( általában mindig kapcsolódik ilyen kitétel a díjakhoz)ír magáról pár jellemző sort! Én mindig szívesen olvasom ezeket a bemutatkozásokat!
Na azért abból a rengeteg kedvencből meg tudok ám nevezni pár emberkét!:)
De nem most! Sajnos utána kell megint néznem ,hogy hogyan is kell beilleszteni, belinkelni neveket stb...Elnézést kérek Brigi a késlekedésemért!

Na meg persze elért a tavaszi fáradtság is, minden este elelszom a gyerkőcökkel , úgyhogy erőt és időt gyűjtök a blogos teendőimhez és az alkotáshoz is! Irigykedve nézem, hogy mások ontják magukból a szebbnél-szebb, ötletes gyönyörűségeket, nekem meg csak -hál istennek- egy-két megrendelésre futotta csak az erőmből! Na de majd... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése