2010. május 1., szombat

Első vásárolt ékszerem!!!




A Meskán szerettem bele Soldi csomózott karkötőjébe! Már nagyon régóta nézegettem, de mindig arra gondoltam, hogy majd egyszer megtanulom a csomózást is ilyen szinten!
Aztán már annyit nézegettem, hogy nem bírtam várni és megkértem csináljon nekem ilyen színösszeállításban, hiszen időm sincs ,hogy most egy új technikát tegyek magamévá, és úgy gondoltam, hogy miért ne vehetnék végre magamnak az egyik kedvenc alkotótársamtól ékszert!!! Hát nem bántam meg! Azóta nagyon sokszor viseltem már!!! Ha lesz még ilyen gyöngye a Briginek, megígérte, hogy csinál nekem fülbevalót is a karkötőhöz. Nézzétek meg az oldalát, érdemes!

1 megjegyzés:

  1. Jaj, de jó viszontlátni ezt a kis karkötőt! Nagyon örülök, hogy megszeretted, használd sokáig egészséggel! :)

    VálaszTörlés