2010. május 30., vasárnap

Vásároztam




Még csak a 21-i hézvégénél járok! Kicsit el vagyok maradva a bejegyzésekkel!!!
Szóval iszonyú sűrű hmásfél hetem volt, ami jó is, és egyben nagyon fárasztó is volt!!!
Kezdem azzal, hogy hónapok óta készültem a várpalotai Pannónia Fesztiválra! Fiatal koromból kimaradt a fesztiválozás, koncertezés. Én táncházakba jártam a barátaimmal, így mostanában érzem , hogy pótolni valóm van, tehát EL KELL MENNEM a PAFE-ra!!! Hát el is mentem pénteken és vasárnap is 3-3 koncertet "tomboltam" végig, csak igen "öregesen", és sajnos teljesen egyedül!:(. (több ezer ember társaságában, csak a párom nélkül, ő felpolcolt lábbakkal pihentette a felduzzadt térdét:( )Igaz, így legalább az első-második sorban élvezhettem a zenét, amit a párommal nem biztos , hogy meg tettünk volna!!!:)
Kis ízelítő: Deák Bill Gyula, Quimby, Péterfy Bori, CSÍK zenekar, Kispál és a Borz!!!
Eszméletlen volt: több ezer ember a hátam mögött és mindenki énekel, tombol!!!!

Közben egyet vásároztam is szombaton Veszprémben! Először vettem részt a Magyarok Szövetsége Vásárán! Addigra a férjem -ezermesterem- készített egy szép ékszertartó "ablakot".(Brigiről koppintottam, na meg a vásárokat járva láttam ilyen megoldást:):) Bár csak keveset árultam, de jól éreztem magam!

Aztán jött sorban a többi program: iskolai kirándulás a budapesti állatkertbe vonattal, Tarkítva a keddi nagy viharokkal, zivatarokkal, egy gyerek majdnem eltünésével....
Aztán drága nagyfiam óvodai ballagása, amiről a képek eltűntek, csak az általam kötött apró virágcsokor fényképe maradt meg, aminek annyira örült, hogy napokig beszélgetett vele, cserélgette a vizet alatta, még most is nézegeti állandóan! Annyira meglepett!: nem árulta el, hogy egy anyák napi hosszú verset teljesen egyedül fog elszavalni! Hát gondolhatjátok , mennyire nehezen tartottam vissza a könnyeimet, nehogy átragadjon rá az én meghatódottságom, mivel napok óta csak arról beszélt, hogy mennyire jól érzi magát a próbák után, és, hogy mennyire el fog ő is érzékenyülni!!! (ilyenkor mindent előadnak, amit az év folyamán tanultak magyarul és németül is). Majd Iskolai gyereknap, ahol arcfestést vállaltam.Másnap óvodai kirándulás, másnap német egyesületi összejövetel bográcsozás és ma pihenés!!!
Ez az év vége. Általában igen sűrű. Az iskolában is nagyon sok program lesz év végéig, amire még készülnünk is kell, úgyhogy nagyon várom már a június 22-ét!!! Utolsó munkanapunk maratoni értekezlettel, este pedig egy tantestületi bulival!!! Jaj de messze van még!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése