2010. június 28., hétfő

Új technikák!





Annyian segítettek mostanában nekem!!!
Arduinna segített ráakadnom és beszereznem a folyékony átlátszó gyurmát, és használati útmutatóval is ellátott!!!:) Ettől erősebb és szebb lesz a gyurma felülete! Még nagyon a kísérletezés fázisában tartok, ( időhiány!!!:)) ezért csak ezeket a kis próbálkozásokat tudom megmutatni! Írókázott fülbevalók felszínén is ez a réteg van, és az angyali kislány medálomra is sütöttem még egy réteget, ettől viszont már annyira antik lett, hogy alig látszik a kép!:):):)

Mellette, egy másik technikával született meg az angyali kislány. A Meskán szerettem bele Barbamama munkáiba, aki 3D hatású lakkot használ a nyakláncaihoz! Az ő segítségét is köszönöm!!!Ő valamilyen alapra (zsugorkára)gyönyörű mesés képeket fest és azt lakkozza nagyon gyönyörűen! Érdemes megnézni az oldalát!!!

Én kipróbáltam, hogy kiégetett gyurmán hogy mutat bármilyen kép( nem kézzel festett:), csak csomagoló papír, vagy nyomtatott kép) 3D lakk alatt.Hát ez lett az eredménye!Mutatom a többit is majd! Igaz még ezzel is kísérletezem, hogy szép egyenletes legyen a felszíne! Mi tagadás ez sem dolgoztat meg nagyon, viszon nagyon tetszik!Úgy értem, hogy mivel nem az én fantáziám szüleménye a kép, hanem bármilyen szép kép, vagy kedvenc kép elkészíthető medálnak! Sok lehetőség rejlik benne! Eddig mindenkinek tetszett!(A barátnőm Síssy arcképét kérte!:)

Köszönöm Dia és Barbamama a segítséget és az inspiráló ötleteket!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése