2010. augusztus 29., vasárnap

Újra itt!!!






Hát újra itt vagyok! Nem tűntem el, csak... Ez a nyár nem úgy alakult, ahogy elképzeltem!!! Azt terveztem, hogy rengeteget fűzök, gyurmázom, vásározom, pihenek..., ehhez képest másfél hónapig egyáltalán nem vettem a kezembe semmilyen ékszerkészítési alapanyagot:(. Csak magamnak legalább tízféle ékszert szerettem volna megfűzni, rengeteg gyurmaötletem volt, csipkézést szerettem volna fejleszteni, gyöngyhorgolást végre megtanulni és a gyöngyhímzést kipróbálni! SEMMIt nem csináltam! Napközben a két lúrkó mellett nem volt nagyon lehetőségem, meg sok más teendő is volt a nyáron, éjszakázni meg nem tudtam fennmaradni! Tanév közben éjjel háromig is vígan bírtam, másnap pedig dolgoztam, a nyáron meg este a gyerekekkel már eldőltem! Nem értettem, de nagyon rosszul viseltem! Amikor már nagyon sóvárogtam egy kis gyöngyözés után, akkor készült ez a két darab magamnak, de csak most fotóztam le!

Közben naponta, kétnaponta figyeltem a blogomon fentlévő kedvenc alkotóimat és közben irigykedtem, hogy mindenki milyen csodálatosakat készít és milyen sokat!!!

Na nem baj, újra eljöttek a szorgos-dolgos napok, majd ezután újra "több időm" és erőm lesz alkotni!:) Ez sajnos még nem hiszem, hogy megvalósulhat, ugyanis örömömre visszakerültem alsó tagozatra: 2. és 4. osztályosaim lesznek összevont csoportban!!! Szóval a szorgos-dolgos éjszakák még egy jó ideig nem gyöngyözésről fognak szólni, hanem tanmenetírásról, óravázlatokról, szemléltető eszközök gyártásáról!!! És majd a 25. órától a fűzésről:):):):)



A virágmedálhoz már nagyon-nagyon régen beszereztem az üvegcseppeket. Deva ékszerei között láttam ilyen medált, csak nekem nem sikerült olyanra megcsinálnom, ezért kicsit variáltam rajta! Köszönöm az ötletet Éva! Nagyon szerettem volna egy egyszerű swaris gyűrűt. Hát ez lett! Férjem szerint öreges, szerintem antik:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése