2011. január 2., vasárnap

Pár szépség






Pár szépség, amit már régen lefotóztam, de a szünetben nemigen volt kedvem feltöltögetni! Eleinte köhögést csillapítottam a két gyerkőcnél, aztán Karácsony egészségesen, boldogan, sok játékkal, pihenővel telt, aztán pöttyöket kezeltem, bágyadt, tisztára pöttyös nagyobbik fiamat vidítottam!!! Szóval egy kis bárányhimlővel tarkított szünetben nem volt időm, se kedvem a blogommal törődni. Azért elgyönyörködtem más csodáiban!

A képek újrafotózásért sikítanak!!!! Hiába! Ebben a borús időben ilyenek lettek.

Nagyon régen vágytam már egy ilyen ékszertartóra! Az egyik réglátott barátunk lepett meg vele!
Nagyon örültem neki! Nagyon- nagyon köszönöm!!!

1 megjegyzés:

  1. Szép ékszerek! A "modelled" pedig külön irigykedve nézem, de már én is rendeltem hasonlót :-)

    VálaszTörlés