2011. április 18., hétfő

Képeslapok

Mostanában semmit nem gyöngyöztem, hanem ezeket a gyönyörűségeket alkottam! Ezek a szívek vastagabb kartonból vannak és szatén szalagon fognak lógni. Az iskolában a gyerekekkel is ezt próbálom majd megcsinálni anyák napjára, esetleg kicsit egyszerűbben:).

A képeslapokon a rajzokat vagy én rajzoltam, vagy kinyomtattam. Rengeteg nyomda kapható már, azokról másoltam:)Nem kell nekem megvennem a nyomdákat! Viszont, amit szívesen vennék, és már a beszerzési helyet is megtaláltam , az a különböző vágókések a Sizzix vágó és domborító géphez. Van, ahol vághatok a késekkel, és nem kell megvennem a gépet:)!!! Nagyon örülök, hogy ráakadtam erre a helyre. Annyi gyönyörű vágósablon kapható már, amik igen megkönnyítik a képeslapok készítését, és igencsak feldobják azokat, díszítik. Remélem hamarosan mutathatok már ezekkel készült képeslapot, papírmunkát: A szívecskén az az inda is ilyen géppel lett kivágva, és én a negatívját használtam sablonnak: (tintával bepamacsoltam) .

Szóval alkotni gyönyörűség: saját kézzel, saját rajzokkal, saját magam megrajzolt minta kivágásával-ami nem mindig szép egyenletes:)- de ha vannak eszközök, amik megkönnyítik a munkánkat, színesítik is ráadásul a munkánkat, érdekesebbé tehetik, akkor miért ne használhatnánk ezeket az eszközöket? (esetleg csak az áruk szab határt::::):):)





3 megjegyzés:

  1. Szia Orsi!Nagyon szép képeslapokat,üdvözlőlapokat készítettél!Ötletesek,szépek!Én mindig bajba vagyok,általában vásárolom őket,de látván ezeket,lehet megpróbálkozom én is a készítésükkel.Aztán lehet meghagyom a hozzáértőknek,de egy próbát megér!Nagyon ügyes vagy:)

    VálaszTörlés
  2. Kedves Panka! Köszönöm a dícséretet! Szerintem megér egy próbát:)-aztán nem tudsz majd leállni:):):) Annyira jó dolog a készítésük, dehát ezt nem kell mondanom, te is tudod milyen jó valami szépet megalkotni. Ismerve a munkáidat, biztos vagyok benne, hogy sikerülni fog! Ötleteket pedig nyugodtan meríts akár rólam, vagy más alkotótól. A képeslapoknál is segít a mások munkáinak nézegetése! Én is másnál láttam a mintákat is, esetleg színösszeállítást.. stb-t. Sok dolog sem kell: papírok, szalag esetleg egy kis rajztudás nyomda hiányában, esetleg csillámpor, lyukasztó és már dolgozhatsz is!

    Remélem inspiráltalak kicsit!:)

    VálaszTörlés
  3. Kedves Orsi! Nagyon tetszenek a képeslapok! Én is szoktam készíteni, de közel sem ilyen csodásakat! Szivesen megpróbálnám ezeket akár az osztályommal Anyák napjára. Kérlek adj egy kis útmutatót, vagy linket ahol utánna nézhetek.
    Boldog husvéti ünnepeket kívánok!

    VálaszTörlés