2011. december 18., vasárnap

Meska

Így éjjel fél négykor: 03.30-kor, miért nem működik a Meska????? Fel kéne tennem az albumot nojszikának, de nem tudom, így nem tudja leütni, ....időben el kéne küldenem......!!!!!!!! Azt írja ki, hogy túl sok kapcsolat: egy üres fehér oldalon. Na ne mondja már nekem senki, hogy mindenki éjjel hozza be a lemaradásait, éppen most fél négykor!!!!!!!!!!!, úgy mint én:) :(:(:(

Helyzetjelentés! Jövőre okosabban fogom csinálni, mert ez így túl sok!!!!!!! Ti hogy vagytok vele? Örülök, hogy vannak megrendeléseim, kézműves vásár, kézműves foglalkozás...... De a saját-családi ajándékokra mikor lesz időm???? Háztartás???????? Karácsonyi készülődés?????????? ilyenkor már régen készülődni szoktam!!!!!!!!!!!!! Na nekem aztán semmi nem jó!!!!!!!!!!! ??????? Erre vágytam, na de nem így: és most megint ugyanott vagyok ahol eddig: munka mellett ezt nehéz..........
Mindent az utolsó pillanatban készítek el, utolsó pillanatban küldök el..:(:(:( Ezért mindig teszek a csomagba egy kis engesztelő ajándékot is!!!!és inkább sürgősségivel adom fel :) Remélem az utolsó postáim azért időben oda fognak érni! Vagyis a képeslapokat még fel tudják adni!!!:(

Na elég a sopánkodásból, Meskára-munkára fel: mindjárt csörög az óra: egésznapozom:(:):): De utána egy szabad kis napom lesz: hajrá takarítáááááááááááás! Ajándékok gyártása, mert persze sajátkezű a családnak és a kollégáknak is!!!!!!!!!!:):):):)::):):


Kisebbik fiam kiszól, hogy menjek be a Balázshoz! Visszatakarózik és közben mondja a testvérének sóhajtva: -Sajnos alkotnia kell! ( a kisebbikem szobájában alkotok, fülemen zene, : ezért nem hallottam meg:( ennek szólt a sóhaj........... és Gergőm ezért alszik a testvére szobájában a szivacson.............Most már behozom a saját ágyába:) Én meg főzök egy kávét magamnak és gondolkodom, hogy érdemes-e lefeküdni egy órácskára! Ahogy ismerem magam, csak rosszabb lesz, alig tudok majd felkelni. Legyen csak egyszer rossz: napközben, mikor nagyon fáradt leszek.:)

Ti hogy viselitek ezt az időszakot, az olyan időszakot, mikor mindenhol nehéz teljesíten, mindent szívesen csinálnátok, de sürget az idő, és egyre fáradtabbak lesztek....? Csak én vagyok így elúszva, magamban gyötrődve: csinálnám is-de másra -másokra kellene öszpontosítani?

Na jó, most már tényleg abbahagyom a sopánkodást és örülök, hogy mindjárt minden megrendelést teljesítek, remélhetőleg időben, és örülök, hogy mindjárt szünet, pihi a gyerekekkel!!!!

Nektek is jó pihenést!

1 megjegyzés:

  1. BéKata azt írta egyszer, hogy átmenetileg abbahagyja a gyöngyözést, mert átvette az uralmat felette. Nagyon sajnáltam, de azt hiszem igaza volt. Amikor átmegy a kreatívkodás futószalag munkába, már elveszti a varázsát. Ebbe a csapdába én is beleestem egy kicsit, miközben örülök, hogy tetszenek a munkáim, azt gondolom: "na még ez is belefér" és a lányom ajándéka még nincs készen! Jövőre okosabbak leszünk, ez a mi döntésünk!
    Pedig imádom csinálni!
    Puszi, Gabi

    VálaszTörlés