2012. február 3., péntek

ALBUM ÚJRA

Ígértem, hogy később szövegelek az albumról!

Szóval kezdem ott, hogy karácsonyi megrendelésemre, alig vártam már a visszajelzést, hogy tetszett-e az ajándékozottnak az album!? És megjött a visszajelzés. Egyik szombati ebédemet könnyek között készítettem el! Ugyanis egy nagyon kedves levelet kaptam Nóritól! Nagyon tetszett a nővérének az album, és mindenkinek, akinek mutatta! És mutatta a blogomat is másoknak! Ami könnyeket csalt a szemembe, az egy számomra Ismeretlen, kedves szavai voltak! Nóri adta át az üzenetét! Annyira kedvesen és dícsérően írt, de nem csak a munkáimról...! Rólam, pedig nem is ismert! Annyira meghatott, és , ami fő, erőt adott, hogy újra a papírjaim mellé üljek!:) Ugyanis egy kis pihi és szüneteltetést tartottam a nagy karácsonyi hajsza után!

Köszönöm kedves Ismeretlen!
Azóta született ez az album, Nóri kérésére! Kérése az volt, hogy szinte teljesen ugyanolyan albumot készítsek! Szinte:) Jaj de nagy kihívás volt! Elég feszült tempóban készítettem, ( az idő nem is gond, hanem közben család teljes létszámba így-vagy úgy beleesett ebbe a hányós-hasmenéses vírusba...:)) És mitagadás, izgultam, hogy túl szárnyalom-e az előbbit, mivel ugyanolyan papírokból, ugyanolyan stílusban kérte! Ennek azért nagyon örültem is!

Próbáltam különlegesebbé tenni több kihajtós oldallal, zsebbekkel, több kiegészítővel: Primától Printery papírokat használtam és, ha észrevesttétek, valami gyönyörűséges gombokat is felhasználtam!

Köszönet érte Krisztának!!!!!!
az Egyedigyöngy csodálatos gombjaiért!
Kriszta nagyon kedves levéllel mellékelve azonnal feladta a gombokat!!! Nagyon köszönöm Kriszta!
Azért a gyöngyös társaság igen különleges, segítőkész, kedves emberekből áll! Ezt tapasztaltam azért már sokszor!!!!

Remélem méltó helyre kerültek a gombok!!!

Biztos voltatok már egy-egy ékszerrel, képeslappal, albummal, hogy nehezen váltatok meg Tőle! Én ékszerre, képeslappal is voltam már, de az albumoktól nagyon nehezen váltam meg! Simogattam, szagolgattam őket, sokszor kinyiottam és lapozgattam az oldalait! De akkora öröm, hogy nagyon jó helyre kerültek! Az első egy fotós hölgyhöz került! Aki fotózik, a fotóit nagy becsben tartja, tehát az albumot is biztosan értékeli! Ez pedig, talán elárulhatom, hogy egy szintén izgalmas foglalkozású úriemberhez fog kerülni: restaurátor a foglalkozása!

Lelkem így megnyugszik:)! Biztos értékelni fogják azt a rengeteg kézzel készült , aprólékos munkát, amivel készítettem!

Még pár fotóval adós vagyok, az utolsó oldalról, és megpróbáltam egészében lefotózni, hogy milyen vastag lett! Nagyon jól mutat! A végére egy nagy zsákoldal került , amibe a maradék fotókat lehet majd pakolni!

Inspirációkat se felejtsük azért el! Én is mástól tanult, és ellesett technikákkal ötvözöm a saját ötleteimet! :) A you tub-ról nézegetek videókat, ahol nagyon sok videó van a már elkészített különböző témájú, stílusú albumokról, vagy a készítési folyamatokat mutatják éppen be!








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése