2012. február 15., szerda

TAVASZI TERVEK







Nagyon sokan várnak tőlem ékszereket! Mivel egyszerű fülik elkészítésén túl nincs több időm, ezért nagyon örültem mikor karácsonykor a Meska alkotók boltjában ráakadtam ezekre!
Elegáns is, gyors is de tetszetős is egyben! Na meg bronzzzz! A pillangós az enyém! Sok medálba még nincs beragasztva a papír!

Az unakitos lánc is az enyém! Vannak unakit golyóim is, majd egyszer elkészül a kari is! A medáltartója már nagyon-nagyon régi, még a Perles&Co- ból van, (jól írtam? ) Orsi hozta nekem a Gyöngyszigetből!

8 megjegyzés:

  1. Ha tudnál ilyen nyakláncokat készíteni, Én vevő lennék rá! És a fülbevalókra is!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek!:) Megkérdezhetem, hogy te milyen ragasztót használsz hozzájuk? Merthogy énis vettem jópár medál és fülbevaló alapot, ésbár elképzelhető, hogy bennem van a hiba, mindenesetre már 3féle ragasztóval próbálkoztam,de egyik sem ragasztotta oda olyan szépen az üveglencséket, mint ahogy kéne..Köszönöm a segítséget!:)

    VálaszTörlés
  3. Kedves Lányok! Nagyon köszönöm a kedves szavakat! Mindkettőtöknek írtam mailt! :)

    VálaszTörlés
  4. Szia! Eszméletlen szépek ezek a nyakláncok! Honnan szerzel ilyen jó kis hozzávalókat? :O Előttem még mindig rejtély az ilyen csodák honn léte. :)

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    A Meska alkotók boltjában leltem rájuk! Régen csak külföldről lehetett volna hozatni, de most körül kell nézni a Meskán, esetleg vaterán. Ékszeralkatrészeknél! :)
    Jó nézelődést!

    Egyébként 3D lakkal ragasztom be a képet és az üveget!

    VálaszTörlés
  6. hu hát nagyon köszönöm, hogy egyáltalán válaszoltál! Eddig senki nem akarta kiadni nekem a titkát :)

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    A 3D lakk nem hagy nyomot? Most először szeretnék ilyen ékszert készíteni, azért kérdezem, mert a pillanatragasztónak van egy ilyen rossz szokása, hogy száradás után fehér foltot hagy. Ennél ez nem fordult még elő? Csodaszépek az ékszerek! :)
    Üdvözlettel, Nínim

    VálaszTörlés
  8. Nínim! Nekem eddig nem hagyott nyomot!

    VálaszTörlés