2012. április 21., szombat

ALBUMelőlapok

ÁÁÁÁÁÁÁÁ nehezen használom még ezt az új blogger-bejegyzés-szerkesztés stb ablakot és a fotókat most sem tölti olyan sorrenbe, ahogy én szerettem volna!!!!!!!!! És egybe írja a szöveget, pedig én tagolva írtam!!!! Mint mindig, most is egyszerre lett sok megrendelésem! Mind nagyon izgalmas és kedvemre való, csak megint egyszerre!!! Kisebb-nagyobb albumokat kértek tőlem! Most csak a sima fotóalbumok előlapjait mutatom. Többet csináltam, hogy tudjanak választani: ugyanis osztályfőnököknek lesznek, ballagási ajándékba! Az egyik egyszerűbb lesz belül-semmi zseb, díszítés- a másikat kicsit variálhatom, de mindkettőnek csak sima bézs karton belső lapjai lesznek. 20x20cm, és van egy nagyobb 20x30cm-es is. Nagyon tetszenek az elegánsak is,-hölgyeknek lesznek- de nem tudtam megállni, és készítettem-készül még- egy kicsit más stílusban is.
Természeetesen még hiányzik egy-két dolog róluk: karikák helye, évszám, szalag!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése