2011. augusztus 9., kedd

Életjel

Jentkezem ám, nem tűntem el, sőt alkotok is , de a képek feltöltése nagyon lassan halad!:) Még nyár elején készült képek is arra várnak , hogy felkerüljenek!
Kicsit lemaradtam mindennel: bejegyzésekkel, moderálásokkal- elnézést is kérek Pankától és Mézesmammától, hogy csak most moderáltam a megjegyzéseiket! Mindig annyira örülök, ha írtok nekem Lányok! Köszönöm! Ildának is ígértem péti képeket! Az is meglesz!:) Már csak egy kicsi türelmet kérek!:)

Addigis egy új lap, másnál (sajnos nem tudom kinél) látott ötletből:

Jókívánság üdvözlőlap esküvő alkalmából!:

2 megjegyzés:

  1. Örülök,hogy itt vagy és azért várom a képeket.)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Drága Panka!:)Igyekszem, csak most egy kicsit körülnézek nálatok is , másoknál is, ha már nem fűzök, akkor legalább gyönyörködhessek az ékszereitekben!:)

    VálaszTörlés