2011. augusztus 10., szerda

PÉTI NYÁR








Végre itt vannak az ígért fotók: nyár elején volt ez a nagy rendezvény, ahol sok foglalkozás közül, az egyiket Csutkailda tartotta a gyerekek- legalábbis az enyémek- örömére! Végre találkoztunk és beszélgethettünk kicsit! Azóta többször is:)!A csuhébabákat pedig, amit a fiaim készítettek Vele, őrizzük!

Egyébként nagyon jó volt, -leszámítva, hogy nem tudtam kipakolni az ékszereimet, mert a beígért asztalt nem kaptam meg:(- a gyerekek nagyon élvezték a kis pillangós képeslapok készítését, de mindig nagy öröm nekem, ha egy anyuka, vagy apuka ül le és készít valamit, vagy távoli kolléga csodálja meg és próbálja ki az eszközöket!

A két gyakran szereplő kölyök a sajátjaim:)

Nem tudtam elhomályosítani a többi képen szereplő gyerekeket, embereket! Talán nem baj!?

4 megjegyzés:

  1. Csodás élmény lehetett:)Remélem,azért egyszer az ékszereid is helyet kapnak:)Te is a képeken szerepelsz?:)

    VálaszTörlés
  2. A kék ruhás fiatal lány:):):): az első képen! , aki a zöld vágóalátétnél ül. :):):)

    VálaszTörlés
  3. Orsi, de jó volt a képeket nézegetni!!!!
    Köszönöm, hogy feltetted.....és újra felidézhettem ezt a szép napot.
    Öröm volt a fiúkkal a közös alkotás:)))
    Csupa szépet, csupa jót kívánok Nektek!
    Nagy szeretettel:Ilda

    VálaszTörlés