2011. november 5., szombat

Kirándulás

Végre elmentünk egy erdei sétára! Sajnos igazán szép színes őszi képeket nem tudok mutatni, mert valahogy ezen a vidéken csak egy- két fa pompázott igazi őszi színekben!Viszont gyönyörű időnk volt és az a nyugalom és csend, amit árasztott az erdő! Ilyenkor szívesen laknék erdő szélén egy kis házikóban! Távoll a várostól, a zajtól!!!Csak az a baj, hogy félős vagyok:):):) Azért készítettem képet kedvenc témámban is:):):) Drágáim élvezték a kirándulást, szépen bírták is, csak a végén dőltek ki, mikor hazaérkeztünk:):):)












Na jó, én is itt vagyok:












Imádom nézni innen hátulról Őket!!! Kicsi-nagyobb-legnagyobb!!! ŐK!!!














Azért sajnos ilyen felháborító dolgokat is láttunk!!!! Inkább nem részletezem, hogy mit tennék azzal, aki az erdőbe dobja ki aszemetét......

3 megjegyzés:

  1. Orsi, szép fotókat készítettél. ......kivéve az utolsó, de gondolom, hogy itt nem is a szépséget akartad hangsúlyozni.
    Az erdő csodás hely, mert olyan sok energiát ad nekünk.
    Legyen szép a hétvégétek! :)))

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Ilda!

    Le kellett fotóznom a szemetet is, nem bírtam magammal, a felháborodásommal!!!!

    Annyira szeretem az őszi erdei sétákat, csak sajnos ritkán indulunk útnak:)

    Legyen neked is szép hétvégéd, csuhékkal , lapokkal teli:)

    VálaszTörlés