2012. március 1., csütörtök

Ékszereim





Azért nem tudok az ékszerektől teljesen megválni! Már csak egy - két megrendelést vállaltam el mostanában, és a családnak készítettem valami kis apróságot! Persze nem bírom megállni, és magamnak is néha összehozok egy egyszerű , de mutatós darabot, ami nem nagy munkaigényes, vagyis nem fűzni kell:( Ezt nagyon imádom! Mikor a Meska alkotók boltjában megláttam a bronz kulcsot, tudtam , hogy a régóta társra váró türkiz köveimmel együtt a nyakamban a helye!!!!

A karkötővel karácsonyra leptem meg magam! A fülik nem saját részre készültek: sok kolléganőm keresi rajtam a füliket, így párat csináltam, de nem tudom, hogy meg tudok-e válni tőlük:)

Türkiz! Már megint! Az ékszeres falamon kicsit túlsúlyba kerültek a türkizek!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése