2012. március 1., csütörtök

Nyomdáim!!!!!!!!






Mit nekem Tim Holtz méregdrága nyomdái, amiket annyira szeretek stílusukért! Persze Tim Holtz stílusa is igencsak kedvemre való:)
Szóval, minek nekem méregdrága nyomda, ha az ilyen rusztikusabb, pontos kidolgozást, nyomdázást nem igénylő motívumokat én is meg tudok csinálni!!!!!!
Egyszer már próbálkoztam egy kislányt kimetszeni, de az nagy falatnak bizonyult, ezek viszont kis apró minták! Nagyon szerettem volna már egy kórón üldögélő madárkát! Tessék! Szuper linót metszeni! Persze linót és nem kezet:)!!

Még látszanak a kis szálkák, majd azokat is eltűntetem a széléről!

3 megjegyzés:

  1. Ez nekem nagyon tetszik! Főleg a madárkás:). Szuperügyes vagy, remélem még mutatsz néhányat!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó ötlet! Az általános iskolai rajz szakkörön nagyon sokszor linóztunk! :-) Volt egy, amivel még díjat is nyertem! Most talán újra előveszem ezt a rég tanult technikát! (Csak időm engedje!)

    VálaszTörlés
  3. Azta, miket tudsz te! Még soha nem próbáltam ezt, de lehet, hogy meg kell próbálnom? Köszi az ötletet!

    VálaszTörlés